9 اردیبهشت 1399, 11:51

مزیت های دیجیتال ساینیج

مزیت اصلی دیجیتال ساینیج در آموزش، بانکداری، مراقبت های بهداشتی و هر جایی که هستید همان چیزی است که توجه بیشتری را نسبت به علائم ایستا به خود جلب می کند. در واقع مطالعات نشان داده اند که دیجیتال ساینیج:

·بیش از 400 درصد نظرها را به خود جلب می کند.

·احتمال ایجاد قصد خریدار را 2 برابر می کند.

·50 درصد زمان مشاهده را افزایش می دهد.

حال این سوال مطرح است که چرا تبلیغات دیجیتالی با کیفیت بالا از پوسترهای قدیمی که روی دیوار نصب کرده اید، بهتر عمل می کند؟ 

1- ایجاد تغییرات در لحظه

نکته جالب در مورد دیجیتال ساینیج این است که می توانید آنچه را که در لحظه نمایش می دهید تغییر دهید. شرایط می تواند در جایی پیش بیاید که باید پیام خود را هنگام پرواز تغییر دهید. شاید به آخر روز نزدیک باشد و شما باید فورا شروع به فروش روی یک خط خاص از محصولات کنید.

این مسئله مشکلی نخواهد داشت زیرا نرم افزار مدرن دیجیتال ساینیج،بدون هزینه های مرتبط با آن، روشی یکپارچه و آسان برای به روز رسانی دیجیتال ساینیج ایجاد می کند. تنها چیزی که نیاز دارید چند تا شی است و شما آماده اید که بروید.

2- می توانید دیجیتال ساینیج بی شماری را از هر نقطه در سراسر جهان کنترل کنید

مهم نیست که شما ممکن است در کجای دنیا باشید، مهم نیست که چه طور شخصی سازی برای دیجیتال ساینیج خود نیاز دارید. شما می‌توانید پیام خود را فورا به روزرسانی کنید. راحتی نمایشگرهای دیجیتالی به شما کمک می‌کند کسب ‌و کار خود را بدون محدودیت راه‌اندازی کنید.

بیایید بگوییم که شما در کوبا در حال تعطیلات هستید و این کلمه را به زبان آورده اید که به روزرسانی دیجیتال ساینیج خود نیاز دارید. اما یک مشکل، شما در دفتر نیستید. این مسئله هنگام ورود به دیجیتال ساینیج مسئله ای نیست، زیرا پخش کننده های رسانه به شما اجازه می دهند صفحه نمایش های خود را از راه دور کنترل کنید. این بسیار راحت است با توجه به اینکه شما می توانید در هر زمان که می توانید بروزرسانی کنید.

3- می توانید بیش از یک پیام را در دیجیتال ساینیج خود تبلیغ کنید

نمایش تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهد بین چندین پیشنهاد در یک صفحه بچرخید. این به شما امکان می دهد تا تبلیغات بیشتری داشته باشید، فروش بیشتری داشته باشید و چندین رویداد را تبلیغ کنید. با استفاده از تبلیغات دیجیتال ساینیج، شما فقط به یک پیام استاتیک محدود نمی شوید. درعوض می توانید چندین پیام را به یک نفر اختصاص دهید.

4- افراد تبلیغات دیجیتال ساینیج را از تبلیغات اینترنتی بیشتر به یاد می آورند

یک مطالعه انجام شده توسط تحقیقات نیلسون نشان داد که 71 درصد از شرکت کنندگان گفتند: "تبلیغات در بیلبوردهای دیجیتال بیشتر از تبلیغات آنلاین است”. همچنین این مطالعه، میزان یادآوری 89 درصد را برای فعالیتهای تبلیغاتی در بیلبوردهای دیجیتالی نشان داد.

موضوع به همین جا ختم نمی شود. مطالعه دیگری توسط Arbitron نشان داد که 70 درصد از افراد مورد بررسی، یادآوری یک تبلیغ نمایشگر دیجیتال در ماه گذشته در مقابل 43 درصد در اینترنت را نشان می دهند.

صفحه های تبلیغاتی بهترین راه برای بازاریابی کسب و کار شما و جلب توجه جمعیت هدف گذاری شماست.

5- بهبود تجربه خدمات به مشتری

اعم از ویدئو وال ها، تابلوهای منو یا کیوسک،دیجیتال ساینیج می تواند تأثیر عمده ای بر تجربه مشتری شما داشته باشد. به عنوان مثال، استفاده ازدیجیتال ساینیج می تواند زمان انتظار درک شده را کاهش دهد، که برای کلینیک ها و دفاتر خدمات دولتی سود خوبی است. راه حل عالی دیجیتال ساینیج، کیوسک ها هستند. کیوسک ها می توانند راهی آسان برای یافتن محصولات و خدمات بدون سردرگمی در اختیار مشتریان قرار دهند.

دیجیتال ساینیج نه تنها می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد و آنها را بر روی محصولاتی که می خواهند و مورد نیاز هستند، بهبود ببخشد ، بلکه آن را برای تیم سرویس مشتری نیز آسان‌تر می‌کند.

6- این مقرون به صرفه است و در واقع کار می کند

حتی اگر هزینه دستیابی به اولین دیجیتال ساینیج شما ممکن است زیاد باشد، دیجیتال ساینیج در طولانی مدت بیشترین تأثیر و مقرون به صرفگی را دارد.