14 تیر 1399, 13:50

علت مفید بودن Digital Signage چیست؟

 

برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که استفاده از تابلو اعلانات دیجیتال را بسیار مفید می کند.

تابلو های دیجیتال اطلاعات مناسب ، در مکان مناسب و در زمان مناسب را فراهم می کنند. یک سیستم تابلو اعلانات دیجیتالی که به خوبی برنامه ریزی شده ، اطلاعات بسیاری را در اختیار مخاطب قرار می دهد. اگر در حال بازدید از یک ورزشگاه هستید ، احتمال دارد با نمایشگرهایی که صندلی شما را نشان می دهد مواجه شوید. همچنین می توانید تبلیغات مربوط به محل برگزاری و رویدادی را که در آن شرکت می کنید مشاهده کنید. آمار ورزشکاران نمایش داده می شود و در صورت بروز موارد اضطراری بلافاصله به شما هشدار داده می شود.

تابلو های دیجیتال اطلاعاتی را که برای بینندگان مفید است ، ارائه می دهد. در اینجا دوباره ، برنامه نویسی مهم است. محتوا را می توان بر اساس جنسیت، سن یا هر عامل جمعیت شناختی دیگری تنظیم کرد. هنگامی که حسگرهای خارجی و نرم افزار تشخیص چهره به یکدیگر متصل شوند ، تابلو دیجیتال می تواند برنامه ریزی شده و محتوای مخصوص هر فرد را به نمایش بگذارد. . ثابت شده است که این روش باعث افزایش فروش در فروشگاههای خرده فروشی می شود.

نمایشگرهای تابلو دیجیتال را می توان با حسگرها مرتبط نمود تا محتوا را براساس حرکت یا سایر محرکهای خارجی نمایش دهد. تبدیل یک صفحه نمایش منفعل به یک تجربه تعاملی مخاطب را درگیر می کند و باعث جذب مخاطب می شود. این خصوصیت می تواند منجر به دستیابی به نتیجه مطلوب ، افزایش آگاهی از برند و نگهداری بهتر مخاطب شود.

همه افراد با تابلو های دیجیتال آشنا هستند . امروزه مخاطبین به دیدن نمایشگرهای صفحه صاف و بیلبوردهای ال ای دی حتی در مناطق روستایی عادت دارند. این در نهایت منجر به ایجاد محتوای بهتر و مفید تر برای همه خواهد شد.