31 تیر 1399, 08:23

کاربرد تابلوهای دیجیتال در رستورانها

آیا شما یک رستوران دار هستید که به دنبال روش های پویا تری برای تعامل با مشتریان خود می باشید؟ Digital Signage روش کاملی برای انجام این کار است. از فست فود گرفته تا مراکز ناهار خوری؛ تابلو های دیجیتال در حال تبدیل شدن به ابزاری به عنوان منو غذایی است. با داشتن رنگ های واضح و وضوح نوری ، امکان نمایش تصاویر و فیلم ها به طور همزمان و بروزرسانی آنها در هر زمانی که بخواهید، وجود دارد. این فناوری به زودی مورد توجه مشتریان قرارخواهد گرفت. اما چگونه یک رستوران به بهترین وجه می تواند از Digital Signage استفاده کند؟ در اینجا به چند روش که می توانید از Digital Signage در رستوران خود استفاده کنید، اشاره می کنیم:

به عنوان صفحه منوی دیجیتال

یکی از امکانات اصلی نمایشگرهای Digital Signage استفاده از آن به عنوان صفحه منو می باشد. 74٪ از مشتریان می گویند سهولت استفاده از منو اولویت اصلی آنهاست لذا می توان با استفاده از امکان برنامه ریزی تابلوها و تغییر منو در طول روز این نیازمشتریان را برآورده ساخت. این تابلو ها برای هر نوع بودجه ای قابل استفاده است، از تابلوهای دیجیتال مقرون به صرفه با حاشیه های باریک و 1 سال اشتراک نرم افزار رایگان تا تابلو های اندرویدی با صفحات شیشه ای زیبا و حاشیه هایی از آلومینیوم. برخی از رستورانها، منوی سنتی خود را با نمایشگر تبلیغات دیجیتال در فضای باز جایگزین کرده اند تا این فهرست را بهتر نشان دهند.

در نقطه فروش

Digital Signage یک ابزار عالی جهت فروش در مشاغل مختلف است. یکی از برنامه های کاربردی موثر برای Digital Signagدر یک رستوران سرویس سریع ، مرحله آماده سازی است. مطالعات نشان داده است که در مقایسه با سایر روشها ، نمایش تبلیغات با استفاده از این تابلو ها، به طور چشمگیری شناخت برند را افزایش می دهد و حتی 40 درصد خریداران می گویند که Digital Signage می تواند آنچه را خریداری می کند ، تغییر دهد. با تبلیغات هدفمند می توانید بر مشتریان تأثیر بگذارید تا در آخرین لحظه اقدام به خرید نمایند.

برای سفارش غذا

یکی از مواردی که ما در چند سال گذشته مشاهده کردیم ، نصب و راه اندازی کیوسک هایی با صفحه لمسی سفارش دهنده مواد غذایی جدید در رستورانهای مهم مانند مک دونالد و KFCاست. با استفاده از صفحه نمایش لمسی، مشتریان می توانند غذای خود را سفارش داده و پرداخت خود را انجام دهند ، این روش مزایای زیادی برای مشتریان و همچنین خود رستوران ها دارد. فرآیند ثبت سفارش برای مشتریان بسیار سریعتر ، ساده تر و کارآمدتر است و درنتیجه کارمندان در بخش ها ی دیگری بجز قسمت صندوق پول به گرفته می شوند. طی چند سال آینده انتظار داریم این نوع فناوری در کلیه رستورانها مورد استفاده قرار گیرد.

جهت نمایش تبلیغات

آخرین راه ممکن است بدیهی ترین به نظر برسد اما Digital Signage یک راه عالی برای بازاریابی و فروش محصول است. یک تبلیغ ویژه یا مورد جدید در منو دارید؟ برای اطلاع مشتریان خود از نمایشگرهای تبلیغاتی اندرویدی در اطراف رستوران خود استفاده کنید. ثابت شده است که دیجیتال Signageباعث افزایش فروش بیش از 30٪ شده و دلیل آن هم بسیار ساده است . تبلیغات چاپی می توانند در مقایسه با جذابیت مدرن نمایشگرهایDigital Signage ، ایستا و کسل کننده به نظر برسند. 68٪ از مشتریان عقیده داشتند که علائم تجاری نشان دهنده کیفیت یک تجارت یا محصول است.

 اینها فقط برخی از روشهای استفاده از دیجیتال ساینیج در رستورانهاست. مشاغل هوشمند از Digital Signageبرای ارتباط و تعامل بیشتر با مشتریان خود استفاده می کنند.