22 شهریور 1399, 13:44

مزایای استفاده از تابلو های اعلانات هوشمند

تابلو های اعلانات الکترونیکی دارای مزایای چشمگیری هستند و در بیشتر موارد باعث منسوخ شده برگه های چاپی می شوند. در دنیای پررنگ دیجیتال امروز ، این تابلو ها نه تنها کار چاپ را انجام می دهند بلکه هزینه آنها از هزینه چاپ هم کمتر است.بنابراین سوال این نیست که آیا نمایشگرهای دیجیتال برای یک فروشگاه یا یک مناسب است یا نه ، بلکه فقط این است که چقدر می توانند به رونق یک کسب و کار اضافه کنند. پاسخ این است: بسیار زیاد. در واقع ، آنها می توانند از لحظه فعال شدن ، تأثیر فوری بر درآمد شرکت داشته باشند ، فروش را افزایش دهند و چرخش محصول را بهبود بخشند.

تابلو های اعلانات هوشمند: رنگ و وضوح
در مورد نمایشگرهای دیجیتال چیزهای زیادی را می توان گفت و یک جمله برای بیان تمامی موارد کافی نیست. در حقیقت ، ده ها مزیت وجود دارد که نمایشگرهای دیجیتال برای یک کسب و کار به ارمغان می آورند و برخی از آنها شامل موارد زیر است:
1. نمایشگرهای دیجیتالی توجه مردم را به خود جلب می کند. و این مورد یکی از دلایل  اصلی علاقه صاحبان مشاغل جهت استفاده از تابلو های اعلانات است. چشم انسان طوری طراحی شده که به حرکت ، کنتراست و رنگ واضح پاسخ دهد. نمایشگرهای دیجیتال هر سه مورد را دارا هستند و به عنوان یک چراغ راهنما در دریایی از نمایشگرهای چاپی مسطح عمل می کنند.با این روش می توان افراد را به سمت ویترین ها و مکانهای مورد نظر در یک فروشگاه سوق داد.

2. نمایشگرهای دیجیتال بسیار قابل تنظیم هستند. انعطاف پذیری باورنکردنی نمایشگرهای دیجیتالی، آنها را به یک گزینه جذاب تبدیل می کند. فروشگاه هایی که هنوز متکی به محتوای چاپی هستند با تغییر محصول یا محصول خاص باید اطلاعات تابلو های خود را تغییر دهند. این کار ارتباط صاحبان مشاغل با مشتریان خود را دشوار می کند. اما نمایشگرهای دیجیتالی می توانند هر لحظه محتوای متفاوتی را به نمایش بگذارند، محتوای آنها با تغییر شرایط حتی چندین بار در روز تغییر می کند. صبح غذاهای مخصوص صبحانه را نمایش دهید و به محض اینکه ساعت ناهار شروع شد، یک دکمه را فشار دهید و منوها را عوض کنید.

3. نمایشگرهای دیجیتال مقرون به صرفه تر هستند. نمایشگرهای LED مدرن می توانند چندین سال به صورت مداوم و بدون از دست دادن درخشش و وضوح خود به کارشان ادامه دهند. نمایشگرهای LED بسیار کم مصرف هستند و هزینه های عملیاتی حداقلی دارند.

4- نمایشگرهای دیجیتالی می توانند تأثیر عمده ای در تجربه مشتری داشته باشند. تابلو های اعلانات هوشمند که به صورت تعاملی طراحی شده اند می تواند نوعی خلاقیت در یک کسب و کار بوجود آورد. به عنوان مثال ، نمایشگرهای تعاملی ممکن است به مشتریان این امکان را بدهند درحالیکه بر روی صندلیهای خود مستقر هستند غذا سفارش بدهند یا خرید نمایند. نمایشگرهای تعاملی می افراد را به سمت کالاهایی که به دنبالشان هستند هدایت کنند و یا آنها را با محتوای جذاب خود در هنگام انتظار در صف سفارش سرگرم نمایند. همه این مکانیزم ها باعث کاهش زمان انتظار شده  و باعث رضایت بیشتر مشتری می شوند.
نمایشگرهای دیجیتال به سرعت نصب و راه اندازی می شوند ، اما تاثیری که آنها می توانند در یک کسب و کار بگذارند کوتاه مدت نیست. با نمایشگرهای مدرن دیجیتال ، یک کسب و کار می تواند تعریف جدیدی از نحوه تعامل و مدیریت مشتریان خود را ارائه نماید