10 تیر 1399, 06:40

کاربرد دیجیتال ساینیج در پیشگیری از کرونا

کل جهان در حال حاضر فقط یک چیز را در ذهن خود دارند  COVID-19. بسیاری از کشورها و مناطق در وضعیت اضطراری قرار دارند و درک شرایطی که در آن قرارداریم برای همه مهم است. غیر از مشاغل مربوط به رفاه عمومی، مشاغل دیگری نیز وجود دارند اینجاست که Digital Signageمی تواند برای اطلاع رسانی و آموزش مردم در مورد ویروس و پیامدهای آن استفاده شود.

از آنجا که ما نرم افزاری داریم که می توانیم محتوا را روی صفحه های دیجیتال با سهولت مدیریت کنیم ، تمام کاری که باید انجام شود تهیه مطالب و نمایش آن است.

در اینجا لیستی از کارهایی که می توان با استفاده از Digital Signageبرای مقابله با وضعیت فوری انجام داد، وجود دارد:

1) مدیران می تواند از تابلوهای زیر نظر خود استفاده کنند تا مردم را به ماندن در خانه و چگونگی مراقبت از خود با استفاده از Signal Digitalترغیب کند.

مدیران می توانند از تابلو های دیجیتال برای آگاهی دادن استفاده می کند

از آنجا که همه ما در این شرایط جدیدی قرارداریم ، لازم است برای هر کسی اصطلاحاتی مانند "فاصله فیزیکی" ، " قرنطینه خانگی"و "فاصله اجتماعی" توضیح داده شوند. تابلو های دیجیتال در خیابان ها و اماکن عمومی می توانند به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرند تا در این شرایط به مردم آگاهی کامل دهند. بهترین قسمت کار این است که می توانید با ماندن در خانه توسط لپ تاپ یا رایانه شخصی خود کار را به سادگی انجام دهید.

2) مشاغل کارآمد می توانند از تابلو های دیجیتال استفاده کنند تا کارمندان شاغل در مورد اقدامات احتیاطی که باید برای حفظ امنیت خود انجام دهند ، آگاه شوند.

استفاده از تابلو های اعلانات دیجیتال شرکتی برای covid19

در حالی که بسیاری از مشاغل به دلیل تعطیلی بسته شده اند ، عده ای هستند که هنوز هم مانند واحدهای تولیدی ، آزمایشگاه ها ، انبارها و مراکز بهداشتی دیگر برای خدمت به مردم به فعالیت ادامه می دهند. در حالی که کارکنان این مراکز تمام تلاش خود را برای مراقبت از نیازهای عمومی مردم انجام می دهند ، مراقبت های بهداشتی آنها نیز به همان اندازه اهمیت دارد.

Signage Digital می تواند برای نمایش اقدامات احتیاطی در حین کار استفاده شود. اقدامات ایمنی را می توان در صفحه نمایش ها نشان داد ، بنابراین از این طریق به طور مداوم مراقبت هایی که باید انجام دهند به آنان یادآوری می شود. این کار با استفاده از نرم افزار Digital Signageقابل کنترل است.

3) بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی می توانند از Digital Signage برای کمک به بیماران و بازدید کنندگان استفاده کنند.

 استفاده از تابلو های اعلانات دیجیتال جهت مراقبت های بهداشتی

این بخش احتمالاً می تواند بهترین استفاده از Digital Signage در شرایط کنونی باشد. با قرارداد تابلو های اعلانات دیجیتال در مطب پزشکان ، سالن های انتظار و راهروها علاوه بر نشان دادن اقدامات احتیاطی ، خطرات ، اقدامات لازم برای مراقبت ، نحوه شیوع بیماری ، آمار مرگ و میر و موارد دیگر ، می توان آموزشهای لازم را به مراجعه کنندگان ارائه کرد.

تابلو های دیجیتال در مراکز مراقبت های بهداشتی همچنین می تواند برای مدیریت صف ها و برقراری ارتباط مؤثر با بیماران در انتظار بدون داشتن حضور فیزیکی مورد استفاده قرار گیرد.

در یک کلام، همه ما یک خانواده هستیم و باید با یکدیگر این مشکل بزرگ را برطرف کنیم. بیایید با حفظ فاصله اجتماعی ، با Coronavirus (COVID-19)مبارزه کنیم.